55pluss var et høykvalitets norsk magasin rettet mot seniorer. Med fokus på kultur, samfunn, litteratur og kunst ønsket det å tilby noe friskt og annerledes til sitt publikum. Med sjelfulle fotografier kombinert med spennende historier av velrenommerte forfattere, var leserne sikret en opplevelse. De første fem utgavene av magasinet ble trykket på eksklusivt matt papir med noen utvalgte sider på glanset papir. Forsiden har gullfolie og stedvis lakk. Målet med designet var å lage et stilig, elegant og lesbart magasin.
55pluss: Logo + redaksjonell design
55pluss var et høykvalitets norsk magasin som retter seg mot seniorer. Med fokus på kultur, samfunn, litteratur og kunst ønsker det å tilby noe friskt og annerledes til sitt publikum. Med sjelfulle fotografier kombinert med spennende historier av anerkjente forfattere, er leserne sikret en opplevelse.
You may also like
Dundas + Goodwood Revival Fly-in 2017
CIPIO: Ny visuell identitet
X Games Oslo 2016 | Arena branding
NEC:\IA - Bedriftsnavn, visuell identitet, webdesign
Vinterjazzfestivalen 2023
X GAMES NORWAY 2018: Artwork + Visual identity + Arena
Logo selection 2019-2021
Edvard Munch: Art And Life - Ny visuell identitet
Artikon - Ny visuell identitet og webside
Designkonsept for Idyllfestivalen