Genistreken til Destinasjon Sjusjøen har vært å kombinere det fantastiske langrennseldoradoet med et spekter av kulturtilbud for hele familien - HELE året. Og, når de i tillegg har klart å rekruttere 104 medlemsbedrifter, har disse også fått anledning til å fremsnakke sine tjenester og tilbud gjennom en lekker trykksak rett i hendene på alle hytteeiere, tilreisende, fastboende og næringslivsdrivende. Her får du vite om alt som har skjedd, skal skje og hva som finnes av ulike tilbud du kan nyte av imens du er på Sjusjøen gjennom hele året i Ringsaker. Selv små firbeinte har stor nytte av å bli orientert om hvilke tilbud som gjelder!
Page Black har hatt stor glede av å være med på å utvikle magasinet i form og innhold. Vi er nemlig også med på å skrive om og fotografere store og små anledninger i tillegg til å fortelle historier fra dette området der hyttefolket er så dedikerte at de heller kaller seg deltidsbeboere enn hyttefolk. Det er vel sånn ca. 6000 deltidsbeboere i tillegg til ca. 50 fastboende.
Årets magasin er et jubileumsmagasin ja, men det er også så stort og innholdsrikt nettopp fordi Destinasjon Sjusjøens medlemsmasse er blitt så stor og at det er en egen drivkraft blant disse til å levere på strategien om helårstilbud. Da blir blekka spekka! Men, det er også personligheter i fjellet og historiske plasser som trekkes frem for å dele kulturhistorien videre til alle. Vi hyller destinasjonssjef Tone Alterskjær og alle bidragsytere til det fantastiske destinasjonsarbeidet med et rungende GRATULERER fra Fredrikstad!
Det har vært en sann glede å ha jobbet lenge for Destinasjon Sjusjøen som har et så stort fokus på å fremme sitt unike tilbud og opplevelser. Gjennom vårt samarbeid har vi økt synligheten og formidlet verdiene deres og nådd ut til en stort publikum.
Ønsker du slike resultater for din bedrift eller destinasjon kontakt med oss her